אנונובי הכריע את הסלטיקס על הבאזר והקליפרס הביסו את הנאגטס במשחקי שישי / תומר שנאן

ערב ענק נוסף עבר עלינו הלילה, עם בלואו אאוט של הקליפרס וניצחון דרמטי של טורונטו נגד הסלטיקס.

בוסטון סלטיקס 103 – טורונטו ראפטורס 104

הראפטורס מצמצמים ל-2:1 בסדרה.

הפלייאוף השנה הוא לא לבעלי לב חלש, יותר מדי משחקים שמוכרעים בשניות הסיום לילה אחרי לילה אחרי לילה, וכמובן שכך גם קרה במשחק הנ"ל, עם אנונובי אחד שהכריע את המשחק.

הראפטורס פתחו את המשחק בסערה, וכבר לאחר פחות משלוש דקות מהפתיחה סל ועבירה של לאורי קבעו 10:3 לקנדים. קמבה ווקר חימם את הידית, בראון תרם את חלקו וארבע דקות לאחר מכן ת'ייס כבר קבע מהפך 17:16. שתי הקבוצות נשארו צמודות אחת לשנייה כשכל קבוצה הובילה בהפרש של עד שתי נקודות למשך כמעט כל שאר הרבע, כשבסופו קמבה ווקר חצה את המגרש ותפר שלשה על הבאזר שקבעה 33:28 לסלטיקס לאחר 12 דקות של כדורסל.

פתיחת הרבע השני הייתה המשך של הרבע הראשון. סל של טורונטו נענה בסל של בוסטון, ההפרש נשאר על כנו, ועל אף שהראפטורס ניסו שוב ושוב ושוב לבצע מהפך בראון במשחק הגנתי ענק אישי שלו ושאר שחקני הסלטיקס מנעו מהם את זה. בסופו של דבר הסלטיקס החלו "לרוץ" והצליחו להעלות את ההפרש ל-10 ארבע דקות לסיום המחצית הודות לשש נקודות כמעט רצופות של בראון עם קליעת עונשין של קמבה ווקר כתוצאה מטכנית של ואנוליט בין לבין. אותו ואנוליט החזיר את טורונטו להפרש של 5 עם שתי שלשות רצופות, אך את תוצאת הרבע קבעו טייטום עם לייאפ וקמבה ווקר עם שלשה 2.7 שנ' לסיום המחצית. 57:47 לבוסטון.

רבע שלישי, טורונטו בפיגור בהפרש דו ספרתי והיא מבינה שאם היא מפסידה כאן, זה ככל הנראה גמור. אלא שאז סיאקם מתחיל ברצף החטאות שמעט פוגע בתכנית הקאמבק, למזלו ואנוליט נחלץ לעזרה ועם לייאפ 5 דקות אל תוך הרבע קובע 4 בלבד לסלטיקס. לאורי עם שלשה דקה לאחר מכן סוגר ריצת 13:4 וקובע 61:60 בלבד. הסלטיקס מצליחים להחזיק את ההפרש על 1-5 נקודות למשך שלוש דקות בדיוק אחריהן סטפ בק של לאורי לשתיים מעלה את הראפטורס ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון, 70:68. סיאקם מצטרף עם הטבעה, ווקר עונה בשלשה, סמארט ובראד וונאמייקר החזירו לסלטיקס את היתרון והקבוצות עלו לרבע האחרון ביתרון 4 לבוסטון.

ואנוליט פתח את הרבע האחרון עם שתי שלשות שקבעו 82:80. מכאן נוצר מצב בו שתי הקבוצות נשארות צמודות פעם נוספת עד הסיום. פאסט פורוורד, שש דקות לסיום. גאסול חותך לצבע, מקבל מסירה מלאורי, קולע וקובע 95:91. בראון וטייטום עונים מהר עם 2 נקודות כל אחד ומשווים, הקבוצות יוצאות לכמעט דקה ללא סלים כשת'ייס מטביע, ואנוליט מאבד, הסלטיקס יוצאים למתפרצת ובראון מגיע מאחור ומטביע את הכדור יחד עם התקוות של אוהדי הראפטורס לקאמבק. אלא שאז הסלטיקס נתקעים, לאורי קולע לייאפ וזה רק 99:97 לסלטיקס כשנותרו עוד שתי דקות לסיום. בראון עם דאנק נוסף, לאורי עונה בלייאפ משלו ואז ואנוליט מגיע עם לייאפ וקובע שוויון 101 כשנותרו עוד 21.5 שניות. כל העיניים נשואות על קמבה ווקר אך העיניים שלו בכלל נשואות אל ספסלי הקבוצות כשהוא שולח מסירת עין עקומה מושלמת לת'ייס שמטביע וקובע יתרון 2 לסלטיקס 0.5 שניות לסיום!

גמור? לא אם זה תלוי בראפטורס. נרס שולח את לאורי, הרכז המנוסה של טורונטו (בילי דונובן אני מסתכל עליך) להוציא כדור חוץ, הוא מוצא את אנונובי, והתוצאה לפניכם:

סיום המשחק, 104:103 גדול לטורונטו.

קמבה סיים עם 29 נק', 3 ריב', 3 אס' ו-3 חט', בראון הוסיף 19 נק', 12 ריב' ו-4 חס' וטייטום תרם 15 נק', 9 ריב' ו-6 אס' אצל הסלטיקס.

בטורונטו לאורי סיים עם 31 נק', 6 ריב', 8 אס' ו-2 חט', ואנוליט סיים עם 25 נק', 3 ריב' ו-6 אס' וסיאקם הוסיף 16 נק' ו-7 ריב'.

לוס אנג'לס קליפרס 120 – דנבר נאגטס 97

הקליפרס עולים ל-1:0 בסדרה.

לא כך ציפו בדנבר לפתוח את חצי גמר המערב. לאחר הסדרה הנהדרת שהם סיפקו מול יוטה הם הגיעו בתקווה לנצח גם את הקליפרס, יש רק בעיה אחת, וקוראים לה קוואי לנארד.

הרבע הראשון היה צמוד. יוקיץ' וגרנט חיממו את הידית אצל הנאגטס, קוואי, ג'ורג' ומוריס התחממו מעט, דנבר הובילה לאורך רוב הרבע והטבעה של יוקיץ' בסיומו קבעה שוויון 31 אחרי 12 דקות של כדורסל.

הרבע השני נפתח צמוד גם הוא, כששתי הקבוצות לא מצליחות לייצר ריצה כלשהי לכאן או לכאן, ואז הגיעו שש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה. זה התחיל עם שלשה של לנארד, יוקיץ' מנסה לענות עם פלאוטר, בחוץ. לנארד עם הטבעה, מארי אמנם עונה בשלשה, אך לאחר חטיפה של מוריס למילסאפ לנארד מטביע פעם נוספת. ג'ורג' מוסיף שלשה משלו, זובאץ מטביע, ועושה זאת שוב עם מסירה נהדרת של וויליאמס, מארי מנסה לצמצם עם לייאפ אך אז מגיע פלאוטר נוסף, הפעם מצד סוויט לו. מוריס עם שלשה משלו, קוואי מוסיף 2 מ-2 מהקו, ג'ורג' עם 2 מ-2 מהקו ולפני שהנאגטס שמו לב הקליפרס כבר סיימו את המחצית ביתרון 18, 69:51.

הנאגטס יעשו קאמבק? האם ההתקפה של דנבר תצליח להתעלות על הגנת הקליפרס? התשובה לשתי השאלות היא לא. הקליפרס פתחו את הרבע כשהם בולמים את נסיונות "האורחת" לקאמבק ומתחילים לרוץ שוב לקראת סופו, שתי דקות ו-15 שניות לסיום הארל עם לייאפ קובע 91:62 לקליפרס. ומשם הנאגטס כבר איבדו תקווה.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, ספסלי שתי הקבוצות קיבלו דקות, ועל אף שההפוגה מהתקפי הלב הייתה נחמדה, אנחנו נקווה לקבל משחק צמוד יותר בפעם הבאה.

קוואי הוביל את קלעי הקליפרס עם 29 נק', 3 אס' ו-2 חט', ג'ורג' הוסיף 19 נק', 7 ריב', 4 אס' ו-2 חט' ומוריס הוסיף 18, 5, 2 ו-2.

יוקיץ' סיים עם 15 נק', 3 ריב' ו-3 אס' אצל הנאגטס, מילסאפ הוסיף 13 נק' ו-9 ריב' וג'מאל מארי, למקרה ותהיתם, סיים עם 12 נק' (5 מ-15 מהשדה), 3 ריב' ו-6 אס'.

Subscribe
Notify of
134 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
04/09/2020 7:32:57

נמצא האדם שיותר אדיש מקוואי
https://www.youtube.com/watch?v=OJjcB9kbbKw

Smiley
04/09/2020 8:40:58

הוא מנסה להיכנס לנעליים שקוואי הותיר…

עידו גילרי
04/09/2020 11:16:58
Reply to  Smiley

bored man gets paid…

NFS
NFS
04/09/2020 11:20:43

He is also a fun guy

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 8:50:18

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דובי
04/09/2020 9:23:36

עאלק אין סמים בבועה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח גדול שסילבר לא יקנוס אותו בלי מסיכה

אשך טמיר המקורי
04/09/2020 7:34:25

אפילו לא חשבתי לראות דנבר-קליפרס.
לא היה שום ערך ספורטיבי למשחק בהתחשב ברמת העייפות של דנבר לעומת המנוחה של הקליפרס.

asaf
04/09/2020 7:42:50

תודה תומר על הסיקור המהיר. כמוך , כמוני אשך לגבי קליפרס – דנבר. התברר כהחלטה נכונה.
מעניין מה הסל הזה של אננובי יעשה למומנטום של הסדרה אם בכלל… החצי השני היה הפעם הראשונה שהשלשות נכנסו לטורונטו… אה וקייל "לא אולסטר במדד ברוך את שימון" לאורי השאיר לטורונטו את הסדרה בחיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

נראה עוד כמה 30 הוא יקלע…חבוב הוא לא קרוב ל24 השחקנים הטובים בעולם…

אור
אור
04/09/2020 11:57:55

גם פורטלנד הייתה עייפה לפני משחק 1 לעומת הלייקרס, כל משחק שלה לפני זה היה משחק 7

MBK
MBK
04/09/2020 7:34:50

תודה תומר
אנובי הרוויח את הכינוי אנשובי אחרי השלשה הזאת
שלח את אוהדי בוסטון עם טעם מלוח וקצת מסריח הבייתה

MBK
MBK
04/09/2020 7:35:33
Reply to  MBK

שלח הבייתה במובן המטפורי, בכל זאת משחק ללא קבל

רועי ויינברג
04/09/2020 7:58:33

סיקור מעולה תומר.
.
1. הסלטיקס לא ינצחו הרבה משחקים שבהם טייטום יקלע ב-5 מ-18 מהשדה, כשראינו את טורונטו מחכה לו עם מארק גאסול או פסקל סיאקם בצבע והשניים הצליחו להפריע לזריקות שלו. היו לו ערבים של בחירת זריקות רעה בעבר והוא חזר ממשחקים של 1 מ-18 ו-2 מ-18 ויכול להיות שבמשחקים הבאים נראה אותו משחק יותר בלי הכדור – הוא זרק 3 שלשות בלבד היום והרוב המוחלט של הזריקות שלו היה מכדרור.
.
למרות היכולת של טייטום לחזור טורונטו יכולה להיות אופטימית. בכל סדרה בעידן ניק נרס היה לה יום התקפי אחד נהדר (125 נקודות במשחק החמישי נגד פילדלפיה, 120 במשחק הרביעי נגד מילווקי ו-123 במשחק השלישי נגד גולדן סטייט), זה עדיין לא קרה בסדרה הזאת. מצד שני, הם לא יוכלו לתת כל ערב 46:29 דקות לקייל לאורי, 45:28 דקות לאו ג'י אנונבי ו-40:51 לפרד ואן וליט.
יש לי הרגשה שהשלשות שלהם יכנסו במשחק הבא ויהיה 2:2, גם אם נראה את טייטום חוזר לרמה שלו מ-6 המשחקים הראשונים של הפלייאוף. סגירה יותר טובה שלו על אנונבי והיה כאן 3:0, אבל משחק פחות טוב של סמארט ב-2 ויכול להיות שהיה 2:1 ראפטורס. הפערים בין הקבוצות מאוד מאוד קטנים.
.
2. הקליפרס הביסו קבוצה עייפה מהם (והמשפט הזה יכול לחזור על עצמו עוד 3-4 פעמים בסדרה). זה קרה ביום קליעה טוב שלהם שמזכיר מה שראינו בששת המשחקים הראשונים – ההגנה של דנבר לא טובה מספיק בשביל הרמות האלה. הם הגיעו לטבעת בקלות והצליחו להגיע למצבים טובים ב-1 על 1 כשהם מנצלים את העייפות וההגנה החלשה של יוקיץ' ומארי. יכול להיות שהגארבג' טיים הארוך יאפשר לנו לראות דנבר אנרגטית יותר במשחק הבא. אם זה לא יקרה אולי כבר אפשר להוציא את המטאטאים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התחלתם עם תירוצי עייפות? דנבר זאת הקבוצה שבנויה הכי רע בליגה לנצח את הקליפרס. קצב איטי בלי הרבה קלעים סנטר רכז ושחקנים רכים.
עייפות היא רק תירוץ.

עידו גילרי
04/09/2020 11:16:23

הסלטיקסכבר הראו מספיק פעמים שהם מסוגלים להתגבר על יום חלש של כל אחד מהרביעיה שלהם .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/09/2020 11:51:45

ועדיין עם היכולת החלשה של טייטום היו רחוקים חלקי שנייה מניצחון (לפני תחילת מהלך הניצחון של טורונטו נותר חצי שנייה (שנייה נותרת אך חצי שנייה נותר אא"כ משתמשים ב"מחצית").

רפיקי
04/09/2020 8:19:30

יום לא טוב של טייטום.
זה כל הסיפור.

אשך טמיר המקורי
04/09/2020 8:27:36

ראוי לציין שלאורי החזיק אותם לבד בחיים בעזרת הנשמות ועיסויים כמעט כל המשחק.
אף אחד לא פגע, כל הקבוצה נראתה כמו ראס בהתקפה אבל מההתקפה הראשונה הוא הלך חזק לסל וחזר על זה שוב ושוב כל המשחק.
לא ויתר ולא התייאש והמשיך עוד ועוד בנחישות מרשימה.
בלעדיו זה היה בלואואאוט.

NFS
NFS
04/09/2020 9:37:14

1+

דה שוט
04/09/2020 8:39:12

תודה על הסיקור הזריז.
וויי וויי איזו שלשה.
מי אשם? שניים.
1. סטיבנס – מה אתה שומר איזורית בזריקה אחרונה? מה שעלול לקרות זה בדיוק מה שקרה.
2. טייס – אבל זה קשור ל-1. דרוש כאן תיאום גדול מדי.
הסבר קצר:
טייטום לא אשם, הוא "מעביר" את האחריות על אננובי כי אננובי עבר מהצד שלו לצד שני. אם זה היה מאצ'-אפ זון הוא היה עובר איתו, אבל נראה שכאן זה היה רק 2-3 קלאסי.
סמארט מעביר את ואן וליט לתייס שמלווה אותו והיה צריך להעביר אותו לטייטום.
בפועל – תייס נשאר עם ואן וליט כמעט עד לפינה. טייטום נשאר שם ללא שחקן, הוא מחליף עם תייס ושולח אותו חזרה אבל תייס לא מוצא על מי לשמור.
בראון היה חייב לעלות עם גאסול להיי-פוסט, איפה שתייס היה חסר – וזה השאיר את אננובי ללא מגן. המגן בכנף למטה היה צריך להיות בראון שעשה את הדבר הנכון באיזורית ועלה לחפות על האמצע הריק.
אז מי אשם?
סטיבנס.
גילרי העיר כאן אתמול לגבי יוסטון – שלהכניס כדור במצב כזה זה מאוד קשה כי בעצם יש ארבעה מתקיפים בשדה מול חמישה מגינים. הערה מעולה ומדוייקת. איכשהו סטיבנס הצליח לבטל את זה, שלא לומר – להפוך את זה.
.
קאוואי רמה מעל הליגה. רק מייקל היה ככה. איזה שחקן!

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 8:53:18
Reply to  דה שוט

+100
שים קסדה…..

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 8:54:51

רציתי לכתוב עוד, אבל עזוב….
זה כבר מים מתחת לגשר.

דה שוט
04/09/2020 9:44:30

זה עלול להפוך את הסדרה. ראינו כבר דברים כאלה. יוסטון-אורלנדו 95

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא יקרה טורנטו פשוט פחות טובים ניצחו גם בפוקס

shadow
shadow
04/09/2020 10:06:53
Reply to  דה שוט

טייטום מעביר למי? על מי בדיוק הוא הלך לשמור על קספר?

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 10:21:25
Reply to  shadow

צודק ב 100%, מצאנו את האשם.

דה שוט
04/09/2020 10:33:49
Reply to  shadow

טייטום מעביר את אננובי לתייס ובראון. הוא לא אמור לעבור צד באיזורית – רק בשוק הכרמל. הוא אמור לקבל מתייס את ואן וליט. תעבור בסבלנות על הסרט. ככה שומרים איזורית. זה לא אישית

עידו גילרי
04/09/2020 11:10:11
Reply to  דה שוט

השחקנים פישלו וזה אשמת המאמן? מה נהיית רזי?
ואם היו שומרים אחרת ואז ון פליט מקבל אחרי חסימה וקולע אז היינו מתלוננים על למה הוא שומר אישית כשברור שיעשו חסימות?
אפשר לחלוק על ההחלטה לעלות עם פול כדי למנוע את הכנסת הכדור כי יש לך יתרון של שחקן שאתה מוותר עליו אבל בסופו של דבר גם בזה היה הגיון. בסופו של דבר הראפטורס התעלו.

דה שוט
04/09/2020 11:23:57

אתה מתעלם כאן מהכדורסל נטו והולך למשפטים כוללנים של פישלו וכו׳.
באיזורית יש יתרונות וחסרונות וגם סכנות. אחת הסכנות היא הצורך בתיאום ברמה מאוד גבוהה כדי לסגור קליעות מהכנפיים. במקרה הזה, בחוסר מזל, בדיוק החור הספציפי שנוצר בגלל טעויות בתיאום – נוצל היטב במהלך מאוד נדיר אבל אפשרי.
אין כאן ״פישלו״ דרמטי – יש טעות אופיינית לאיזורית שלרוע המזל עלתה מאוד ביוקר.
ה-״פישול״ היה ללכת על איזורית ולאפשר לכל זה לקרות – וזה של המאמן. מה לעשות? ראה יוסטון יום אחד לפני כן. ככה סוגרים הכנסת כדור בשנייה האחרונה. הכל איקסים ועיגולים, אין כאן הפעם פילוסופיה.

עידו גילרי
04/09/2020 11:27:34
Reply to  דה שוט

גם באישית יש פישולים טיפוסיים של חילופים בחסימות. אם זה היה קורה הראפטורס היו מקבלים זריקה של אופציה יותר מועדפת עליהם שתצריך מסירה פחות קשה בהרבה.
אתה שופט הכל על מבחן התוצאה.

דה שוט
04/09/2020 11:33:07

כמה פעמים ראית איזורית במצב הזה? לא זכור לי – גם בתור שחקן – שראיתי מאמן ששומר איזורית על זריקה אחרונה. תביא בבקשה דוגמה.

עידו גילרי
04/09/2020 11:40:06
Reply to  דה שוט

אין לי כרגע בראש אבל זה לא חריג לדעתי.

דה שוט
04/09/2020 11:31:29
Reply to  דה שוט

אפרופו בול – חזרתי שוב למשחק משלשום – תראה איך ראס שומר אקטיבי על הוצאת הכנסת הכדור האחרון של אוק׳ עד כדי כך שהוא שותף לחטיפה ואפילו יוצר מגע מסוכן עם אדאמס. אם היה שם לברון או דיוויס – היו שורקים לו פאול.

עידו גילרי
04/09/2020 11:36:24
Reply to  דה שוט

הדבר המרכזי שראס עשה שם היה למנוע את המסירה לגאלו.

דה שוט
04/09/2020 11:38:06

+ 1
ולא לעמוד סתם ולנפנף ידיים ארוכות

עידו גילרי
04/09/2020 11:39:28

מסכים.

Smiley
04/09/2020 11:49:54

בוא נגיד שלא בגלל טאקו פול הם הפסידו, הרי הוא "מנע" את המסירה הקרובה (שראסל גם מנע מול OKC).
לאורי מסר מסירה קשתית קשה לפינה השניה של המגרש, מסירה שכל מאמן אומר שהיא מסוכנת כי היא ארוכה ויכולה לעבור הרבה ידיים.
חוסר התיאום של בראון וטאטום גרם לחוסר הכיסוי

דה שוט
04/09/2020 12:02:16

סמיילי – ברור שבול היה בסדר. אבל גם טייטום ובראון היו בסדר. תקרא את ההסבר שלי למעלה. הם עשו בדיוק מה שהיו צריכים. תייס טעה אבל זה היה בלתי נמנע.
סטיבנס עשה טעות נוראית – לא שומרים איזורית על מהלך אחרון. אני אשמח אם מישהו כאן יביא לי דוגמה. אפילו מאירופה. זה ממש ממש חריג

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 12:03:22

אני רואה שהצלחת לפחות לשכנע שהכנסת טאקו היתה טעות.
לא יודע אם ראית מה שהלך שם אבל רואים את עוזר המאמן מתדרך את טאקו ואחרי זה את סטיבנס צועק עליו תיצמד תיצמד והשופט מרחיק את בול (בערך מ 1.20 בסרטון). גם בסיפור מנסה להסביר לטאקו הקר לגמרי מה לעשות. בשביל מה עשו את זה?
מי עשה את זה? זה כמו להכניס את האדם הלא נכון בזמן הכי לא נכון, זה כמו לשחק עם 4 מול 5, זה מה שקיבלנו.
https://www.youtube.com/watch?v=t0aLmBCXoqA
וזו החלטה של מאמן
אתה לא חושב שמי שהיה צריך להיות על לאורי זה סמארט? זה מתבקש.

עידו גילרי
04/09/2020 12:08:22

למה לבזבז את סמארט על לאורי? לאורי לא יעשה כלום חוץ מלהכניס את הכדור. ההכנסה של טאקו הכריחה את לאורי לקחת מטר אחורה (מזה אתה מתעלם). ואיך זה רלבנטי בכלל שהוא קר? כל מה שהוא אמור לעשות הוא להפריע למוסר. אני אישית לא הייתי עושה את זה כי אתה מפסיד את היתרון הגדול שלך כאן שאתה משחק 5 על 4 בהגנה. אבל זו החלטה שיש בה הגיון.

Smiley
04/09/2020 12:49:51

דה שוט,
בסרטון רואים את טאטום מודיע שעובר שחקן ואף מצביע עם היד.
ת׳ייס המשיך עם החסימה לואנפליט (שמיד יצא החוצה). במצב שנוצר היו שלושה באזור האמצע עם גאסול ואננובי חופשי בפינה הרחוקה.
אזורית או לא. הראפטורס מסרו את (אולי) המסירה הכי קשה בחצי מגרש, מפינה לפינה, שהמוסר הוא השחקן הנמוך במגרש מול השחקן הגבוה במגרש.
מסירה קשתית וארוכה (ויחסית איטית)

דה שוט
04/09/2020 12:56:08

תיאור מדוייק סמיילי! וכפי שאמרתי לגילרי – זה צירוף של הרבה מקרים ביחד – אבל האיזורית איפשרה אותם. לא היה כאן איזה סל הזוי או בלתי אפשריץ
יש מסירה קשה אבל מוסר טוב
יש תפיסה וזריקה מהירה – אבל אפשרית
יש שחקן שעומד פנוי ומקבל את הכדור ללא הפרעה.
אם אתה מאפשר לדברים לקרות – לפעמים הם קורים. ד'אנטוני שיחק את זה הרבה יותר טוב.

עידו גילרי
04/09/2020 13:02:46

נו זה שוב חוכמת הבדיעבד. גם בשמירה אישית יכולים לטעות ולקבל שחקן חופשי.

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 14:00:50

דה שוט, לגמרי. אבל כבר אמרתי לא פעם שאני מתענג ממשחק ההגנה של יוסטון.
יוצא מהכלל מה שמייק סידר שם. השאלההיא האם זה יספיק מול לברון וכל מה שהוא מביא איתו…

דה שוט
04/09/2020 12:49:34
Reply to  דה שוט

רזי – הטעות הייתה ללכת עם איזורית. תראה משהו מדהים – אחרי ש-ואן וליט בורח מהפינה – טייטום ותייס לא שומרים על אף אחד! איך ממצב של 5 על 4 (כפי שציין גילרי עוד ערב קודם) הגעת למצב של 2 מגינים (בראון וסמראט) על 4 מתקיפים?!!!
אני באמת אשמח אם מישהו כאן יביא לי דוגמה של הגנה איזורית על מהלך אחרון.
אני חושב שההתחכמות הזאת של סטיבנס תעלה לו ביוקר. אלוהי הכדורסל ואלת הקארמה מאו דלא יאהבו את זה. הם יענישו.

דה שוט
04/09/2020 12:52:50
Reply to  דה שוט

ככה שומרים על מהלך אחרון
https://youtu.be/n7Hkk7ZcH68?t=72

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 14:01:40
Reply to  דה שוט

דה שוט, לגמרי. אבל כבר אמרתי לא פעם שאני מתענג ממשחק ההגנה של יוסטון.
יוצא מהכלל מה שמייק סידר שם. השאלההיא האם זה יספיק מול לברון וכל מה שהוא מביא איתו…

thejanitor
thejanitor
04/09/2020 16:16:42
Reply to  דה שוט

דהשוט הניתוחים שלך מצויינים ואני מסכים עם הרוב, אבל לא עם הכל.
.
תייס וסמארט כיסו את החסימה של גאסול לואן פליט, זה היה באותו הזמן שאננובי עבר לצד שני וטייטום סימן ללא יודע מי ונשאר קפוא באיזור שלו. הוא היה צריך לראות שאין רוטציה מכיוונו של תייס שעסוק בלכסות את הצד החזק, ולמעשה טייטום היה צריך ללוות את אננובי יותר, לדחוף את בראון החוצה שיכסה אותו ולקחת מבראון את סיאקאם. הוא לא עשה כלום חוץ מלתמהמה מבלבול של האיזורית.
.
סטיבנס אשם. לא שומרים אזורית רפוייה מתואמת בפוזשן אחרון. אם כבר מצאפ זון, אבל הכי עדיף כיסוי כמו שיוסטון עשו שלשום. אישית צמודה, חילופים על כל דבר, וראס שהיה שומר נוסף פעלתני הרבה יותר מטאקו. לשים גבוה שיפריע למוסר חוץ זה טוב בקטסל, אפילו בליגה לנוער, אבל בליגה הטובה בעולם זה חלש, הנה בסופו של דבר נמסרה מעליו מסירה מדוייקת, וכן אני מצפה מהמוציא כדור הכי טוב בעל קבוצה להצליח למסור מסירה כזאת ב-99% אחוזי הצלחה.

דה שוט
04/09/2020 16:45:10
Reply to  דה שוט

מסכים שרת, ניתחת טוב. עדיין – באיזורית טעויות כאלה קורות הרבה

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 12:54:53
Reply to  דה שוט

סמארט יכול להפריע להכנסת הכדור הרבה יותר טוב מטאקו, לייצר יותר לחץ וגם לקפוץ ולהדוף את הכדור ובטח שלהגיב יותר טוב מטאקו ידים גדולות ומתנפנפות שלא יכול להגן נגד זריקה של פויינט זריז כמו לאורי, אולי רק לאותת למטוס שרוצה לנחות (אתה יכול לראות שהידיים של טאקו בצדדים בזמן המסירה לאנוביס). היה צריך אולי להכניס במקומו עוד שחקן מהיר וחם שיקשה את קבלת הכדור (היתה שם רק חצי שניה וזה הספיק), תראה איך טאקו מדדה (יצא, מה אניאעשה?) לתיבה… הוא מתוק אבל לא מתאים לכזה תרחיש. נכון להיום הוא מתאים רק כשיש בלואואאוט וכולם עולם עם קצה הספסל.

דה שוט
04/09/2020 12:58:23

מסכן טאקו – מה אתה רוצה ממנו? אף אחד לא היה יכול להפריע למסירה הזאת יותר ממנו. מה נפלת עליו? זה לגמרי על סטיבנס.

עידו גילרי
04/09/2020 13:01:09

סמארט יכול לקפוץ ולהשתולל כמה שהוא רוצה – אין לו גובה.
כבר הראיתי לך שההכנסה של פול הכריחה את לאורי ללכת אחורה.
שוב מה הקשר לחם?
לגבי זה שהיה עדיף לשים שחקן שישמור על מי שבמגרש, אני מסכים.
לכל גישה אבל יש את היתרון והחיסרון שלה.

Smiley
04/09/2020 8:49:18

חוסר תיאום בין טאטום לבראון מפיח תקוות בטורונטו. שלשה שבהחלט יכולה לשנות מומנטום

IDO
IDO
04/09/2020 9:33:59

הנצחון של טורונטו הגיע משום מקום. פוקס של החיים.

NFS
NFS
04/09/2020 9:34:50

משלים עכשיו בוסטון-טורונטו. איזו הטבעה של רוברט וויליאמס!
ניצחון נהדר לטורונטו בסדרה מצוינת.
כמו שכתב האשך למעלה, היה צפוי שהקליפרס יביסו את דנבר השחוטים מעייפות.
היום לייקרס-יוסטון? אין רגע דל.

NFS
NFS
04/09/2020 10:16:51
Reply to  NFS

זהו סיימתי לראות, איזה משחק! סדרה כהלכתה.

אשך טמיר המקורי
04/09/2020 10:31:43
Reply to  NFS

ההטבעה הייתה אימתנית. ישר כשנכנס

עמיחי קטן
04/09/2020 9:37:15

תודה.
אני מאמין שהשלשה הזאת תפתח את הסדרה, במיוחד אחרי ששני המשחקים האחרונים הוכרעו בדניות האחרונות.
הקליפרס מביסים רק כשהם קולעים באחוזים יוצאי דופן. אני נותן לזה משחק ואולי שניים כל סדרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם לא צריכים להביס רק לנצח

עמיחי קטן
04/09/2020 11:38:35

כשאתה לא מביס יש סיכוי שגם לא תנצח. כמו שקרה להם יותר מהצפוי נגד דאלאס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדנבר אין לוקה קבוצה לבנה מידי

Yp
Yp
04/09/2020 10:09:19

בוקר טוב לכולם
לגבי הסדרה המזרחית , צריך לזכור שטורונטו לא פראיירים . הם היו קבוצת צמרת לפני קוואי,ועדיין קבוצת צמרת אחרי קוואי.
קוואי היה ההבדל בין קבוצת צמרת לבין אלופה . אני לא חושב שזה היה ריאלי לצפות שבוסטון תטאטא אותם . לגבי המהלך האחרון , הזכרתי אתמול הרבה את השפיץ של הנעל . זה מה שקורה במשחקים צמודים . לגבי כל הענין הזה עם מאמנים , הם לא חסינים מטעויות , כמו שחקנים , כמו שופטים , כמו כולנו . לא הייתי קובע מסמרות לגבי יכולת של מאמן כזה או אחר לפי מהלך אחד לא מוצלח מתוך מאות מהלכים . סך הכל סטיבנס עושה עבודה מצוינת בבוסטון , לדעתי האוהדים צריכים להיות מאד מרוצים ממנו . כמובן שעל נרס אין שום מחלוקת . ולדעתי גם מילווקי לא פראיירים .
לגבי הסדרה המערבית , יש לקוות שדנבר תתן קרב יותר טוב במשחקים הבאים . קוואי כרגע בכושר מעולה , דנבר צריכים לשקול להתרכז הגנתית בחוליות היותר חלשות של הקליפרס . עדיין חושב שגורל האליפות יוכרע על פי הכושר של PG , זה כרגע הנעלם הגדול . שאר הכוכבים הגיעו ומספקים את הסחורה .

דה שוט
04/09/2020 11:12:32
Reply to  Yp

יפה אמרת,
לגבי פלייאוף ג׳ורג׳ הוא ישתפר כל הזמן, ככל שהלחץ ממנו יירד והוא יתקדם במעלה הפלייאוף. לצערי דנבר יחטפו מטאטא בממוצע 20 הפרש. אין להם הגנה והקריפרים זה לא יוטה (בלי להעליב לילי)

Yp
Yp
04/09/2020 10:14:08

אני מתכוון לכוכבים של 2 הקבוצות מל.א

zivovivo
zivovivo
04/09/2020 10:46:24

סל מדהים . לרפטורס יש יותר מזל משכל

Zvika Bar-Lev
04/09/2020 10:46:43

התקציר ששמו פה של המשחק של בוסטון טורונטו – פשוט חויה של כדורסל. ממש כיף לראות. הקבוצֻת מאֶמנות ועובדות ממש יפה. כיף לראות. אני בטוח שבוסטון יקחו את הסדרה, אבל יש מצב שזה יגמר בשש או שבע משחקים

Berch
04/09/2020 10:50:25

סיקור מעולה ממש
הייתי במתח כשקראתי על המשחק הראשון
במשחק השני הצלחתי לקרוא עד רבע שלישי ונרדמתי….
🙂

bobby
bobby
04/09/2020 10:55:23

האסיסט של ווקר בסיום היה מרהיב. כמה באסה לו שבסוף חטפו את השלשה מאנונובי.
אם אתמול התצוגה של יוסטון ואוקלהומה בדקות הסיום הייתה קומדיית טעויות, בוסטון וטורונטו בהחלט פיצו על זה היום.
הניצחון הזה בהחלט יביא מומנטום כעת לראפטורס, ובמקום להיות מודחים בסוויפ, יש כאן מצב לסדרה שתימשך לפחות 6 משחקים לדעתי.

עידו גילרי
04/09/2020 11:02:54
Reply to  bobby

האסיסט של לאורי היה לא פחות מרשים אם כי באופן אחר.

bobby
bobby
04/09/2020 12:38:13

בהחלט גם האסיסט של לאורי היה מרשים ביותר.
בוא נגיד שמבחינת רמת קושי ודיוק – האסיסט של לאורי לוקח,
אבל מבחינת הוירטואוזיות – ווקר לוקח. פרס ניחומים על ההפסד של המשחק עצמו 🙂

עידו גילרי
04/09/2020 10:58:22

איזה סיום אדיר לסלטיקס ראפטורס.
כבר משחק שלישי בפלייאוף הזה שמוכרע עם הבאזר ורביעי סך הכל בבועה. שרק נמשיך ככה.

NFS
NFS
04/09/2020 11:25:24

אתה יודע שהשם שלך עלה בהקשר של שריקת שופטים מפוקפקפת? תגובתך?
(מדובר בשריקת הכלום ושום דבר שאיפשרה למידלטון להשוות)

עידו גילרי
04/09/2020 11:35:13
Reply to  NFS

ומה אני אמור לעשות עם זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאשר שזה תקין

NFS
NFS
04/09/2020 11:44:11

היה פאול? לא היה פאול? (ברור שלא היה, פשוט לילי טענה שאתה קובע, אז יאללה בוא נשמע דעתך).
לדעתי גם את העבירה של יאניס לא שורקים בסיטואציה הזו, אבל פה כבר נכנסת חשבונאות, אז ווטאבר

עידו גילרי
04/09/2020 11:47:54
Reply to  NFS

שתי העבירות "אפשר" לשרוק אבל לדעתי צריך לא לשרוק.
במקרה של דראגיץ' הוא נכנס עם הרגל השמאלית נכנס לאיזור של מידלטון אבל זה ממש ממש קטנוני. אותו דבר על הדחיפונת של באטלר של יאניס.

NFS
NFS
04/09/2020 11:55:02

My point exactly
.
רק אכוון את לילי לפה, ונסגור את הפינה הזו.

אור
אור
04/09/2020 12:28:30

צריך לשים פוסט נעוץ עם ה-2 minute report היומי של עידו

עידו גילרי
04/09/2020 11:48:37
Reply to  NFS

אגב היו לא מעט שריקות לפני שהתפספסו ולא נשרקו.

דה שוט
04/09/2020 13:03:30

מה השלישי? ספרת את העונשין של באטלר או שיש עוד אחד?

עידו גילרי
04/09/2020 13:04:02
Reply to  דה שוט

כן – באטלר.

etayle
etayle
04/09/2020 11:44:09

תודה רבה. הסדרה של בוסטון טורונטו קמה לחיים. במחצית השנייה היה כדורסל טוב, והסוף בכלל.
נרס פתאום הביא איזורית ברבע השלישי, ולבוסטון לא היה פתרון לזה. סטיבנס חייב להגיב לזה (בלי קאנטר, שנכנס ולמרות שעשה כמה נזק בהתקפה, היה רע מאוד בהגנה).

עידו גילרי
04/09/2020 11:49:07
Reply to  etayle

מה זה פתאום? הוא עושה את זה כל הסדרה.

etayle
etayle
04/09/2020 12:11:09

טורונטו לא שמרו איזורית עד שלב זה של המשחק…
וכמו שכתבתי גם בחי, זה דבר שנרס עשה כבר בסדרה,ולכן סטיבנס אשם(לא לקחת את זה בצורה הקשה של המילה)
בכך שבוסטון נראית ממש אבודה מול ההגנה הזאת.

עידו גילרי
04/09/2020 12:13:17
Reply to  etayle

כשאתה לא קולע שלשות אתה נראה אבוד כשאתה כן הצד השני נראה.
נרס משנה כל הזמן הגנות (וגם מאצ'אפים הסלטיקס מגיבים לזה בגדול לא רע.

NFS
NFS
04/09/2020 11:45:12

https://mobile.twitter.com/RealJayWilliams/status/1301598359195713539
.
מישהו מבין מה ג'יי וויליאמס רוצה ומה פשר התגובה ההיסטרית והעצבנית של לברון?

עידו גילרי
04/09/2020 11:51:32
Reply to  NFS

וויליאמס קרא לו הסקוטי פיפן של ווייד אחרי שג'פרסון קרא ליאניס פיפן.
פיפן נהיה המקבילה של סמולן ב-NBA….

עידו גילרי
04/09/2020 11:55:25
Reply to  NFS

זו תגובה סטייל דוראנט ….

NFS
NFS
04/09/2020 12:00:11

ואיזו נקניקיה וויליאמס-
"מעולם לא אמרתי שהיית מישהו אחר מלבד LBJ".
לפנתיאון הקטע הזה.

NFS
NFS
04/09/2020 11:56:28

איך הוא מגיב בכזו היסטריה על זה? דושבאג.

אור
אור
04/09/2020 12:26:35
Reply to  NFS

לפעמים (מה זה לפעמים, תמיד) הדרמות האלה עם הפרשנים והטוויטר זה נטו טמטום משעמם

אור
אור
04/09/2020 12:27:42
Reply to  אור

כנראה יש הוראה מהליגה ל-ESPN לייצר את החדשות במקום לסקר אותן

Zivke
Zivke
04/09/2020 14:10:06
Reply to  אור

הליגה נותנת הוראות ל-ESPN? פחחחחח… הפוך גוטה הפוך

אור
אור
04/09/2020 14:26:44
Reply to  Zivke

נו לא באמת.. "הוראה מהליגה" זו בדיחה רצה

NFS
NFS
04/09/2020 12:32:58
Reply to  אור

אני נהניתי (להגיד במבטא)

אור
אור
04/09/2020 12:37:14
Reply to  NFS

בתור אחד שבודק מה לראות ביוטיוב של espn (בעיקר news פחות coverage) כבר נמאס לי שחצי מהסרטונים זה על מה הפרשן הזה אמר ואיך השני מגיב לו, אתמול 100 סרטונים בעקבות זה שאמר שיאניס הוא פיפן היום יהיה אותו דבר על לברון במיאמי

עידו גילרי
04/09/2020 12:41:11
Reply to  אור

כמו שאמרת – מייצרים את ה'חדשות' במקום לדווח עליהן.

אור
אור
04/09/2020 12:43:26

כן, הסיקור שלהם של ה-NBA זוועתי ולצערי הוא בערך 90% מכל מה שיש כשאין פוטבול, יותר ויותר אני לא נכנס לאף סרטון שם

NFS
NFS
04/09/2020 12:48:50
Reply to  אור

נכון, רק שבאמת העולם השתנה.
היום מה שמו סטיבן איי סמית, בכלל כלבויניק לענייני כל דבר, יגיד שהמינוי של נאש זה white privilege ואלו יהיו החדשות. אכן מבאס.
דווקא בטוויט למעלה לקחתי את התגובה של לברון ("מה אתה נופל עליי עם זה כשאני מתכונן ליוסטון…אני מעולם לא הייתי מישהו אחר" וכו'). נשמע שהבן אדם לחוץ.

אור
אור
04/09/2020 13:31:44
Reply to  NFS

חחחח היה צריך להגיד yeah man, whatever

Yinon Yavor
04/09/2020 14:05:39
Reply to  NFS

לא מבין למה אנשים מקשיבים לו.
זה ממש על גבול הרשלנות הפושעת לקחת את הדברים שלו ולהדהד אותם הלאה. הוא פרובוקטור ב(קצת יותר מ)שקל, ומי שמצטט אותו אשם לא פחות בהזניית השיח הציבורי

Zivke
Zivke
04/09/2020 14:22:00
Reply to  אור

אור, לא בטוח שאתה מבין מה המצב של הליגה כרגע. אז ממש על קצה הקצה של המזלג –
– הביצים שלהם אפילו יותר מהרגיל בסל של דיסני וטרנר בגלל החוזים העצומים+סין+קורונה
– הרייטינג לא טוב בשנים האחרונות, והבועה לא מסתמנת כהצלחה מהבחינה הזו. זה למרות שלכאורה הענף במצב מצוין עם כדורסל התקפי וטוב, דרמות וכוכבים צעירים = חובבי הכדורסל רואים, אבל הקהל הרחב יותר לא מתיישב מול NBA

אור
אור
04/09/2020 14:28:18
Reply to  Zivke

אוקיי אז מה אתה מנסה להגיד, שמייצרים "דרמות" מחוץ למגרש בשביל הרייטינג? זה ברור

אור
אור
04/09/2020 14:31:18
Reply to  Zivke

בוא נגיד ככה, בשביל לסכם גם את מה שדיברנו למעלה, גם ב-espn המצב לא מזהיר כלכלית ופרסונלית והם עושים הכל כדי לדאוג לעצמם, מבחינתם אם זה יעזור גם לעניין בליגה, מה טוב

Smiley
04/09/2020 12:52:58
Reply to  NFS

הייתה שם גם איפשהו את התגובה של פיפן

ארבל חילבה
ארבל חילבה
04/09/2020 12:12:02

וואו איזה שני אסיסטים לסיום.
המהלך האהוב עליי בכדורסל, ביום שבו נאש מונה למאמן ראשי…
אגב, שלושה מתוך ארבעת הרבעים בסלטיקס ראפטורס נגמרו בשלשה על הבאזר.

עידו גילרי
04/09/2020 13:09:38

רק שניים…

etayle
etayle
04/09/2020 14:04:33

השני עם 2 שניות לסיום או משהו כזה(של ווקר מלכינו) . בטח גם ספר את זה…

אור
אור
04/09/2020 13:38:17

בעיקר האסיסט הראשון היה מטורף

אור
אור
04/09/2020 12:41:17

רזי, אתה משווה את סטיבנס לנרס, מן הסתם הוא פחות טוב. תשווה אותו לכל שאר המאמנים בליגה ואז נדבר.
דבר שני אתה פשוט "מחפש" אותו, כל מאמן שתסתכל על כל מהלך בזכוכית מגדלת אתה תמצא מה לא בסדר

Smiley
04/09/2020 12:55:40
Reply to  אור

לא בטוח שנרס טוב יותר. סטיבנס מאמן יותר זמן ב-nba.
נרס מאמן מצויין, אבל סנטה יוג׳ירי סידר לו קוואי לספתח.
מוקדם להשוות את שניהם. מה שבטוח, הם בין המאמנים הטובים היום ב-nba.

עידו גילרי
04/09/2020 13:09:10
Reply to  Smiley

אני מעריך את נרס יותר.
הוא נוטה מאד לגוון במשחק.

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 13:13:56
Reply to  אור

אור בכנות תודה על זה שאתה לא מתלהם, אני לא רגיל פה.
אני מחלק את העבודה של סטיבנס ל 2.
1. האימון (עם כל מה שזה כולל בעבודה משרדית סטטס וכו) והתירגול באימונים ו2. הפעילות שלו במגרש.
החלק הראשון אני מניח שהוא מצויין, יש תוצאות. הוא גידל את הקבוצה הזו ועזר להם להתפתח בשיטה שלו שטובה לפיתוח שחקנים. השחקנים גדלו והתפתחו ומתאימים לשיטה שלו. הבעיה שלי נמצאת עם מה שהוא משדר בזמן המשחק עצמו. השחקנים בשיטה שהקנה יכולים לנצח כל קבוצה באן בי איי היום. בתחילת העונה אמרתי שבוסטון קונטיינדרית לגיטימית כשכולם חשבו שזו קבוצה נחמדה שאין לה צאנס, אני עדיין מאמין בכך אבל חושב שזה גם תלוי במאמן. במגרש עצמו יש לי ביקורת עליו שקצת התאזנה בשני המשחקים הראשונים מול טורונטו. הביקורת הזו היא בעיקר על שני אספקטים שרואים במשחק, א. הוא לא ממהר לקחת פסקי זמן כשרואים שינוי מגמה במשחק, לפעמים מבזבז יתרון גדול לפני שהוא נזכר. זה גורם לקשיים בהמשך. ב. הרבה פעמים הוא לא מורגש בכלל במשחק ולא לאני לא חושב שהוא צריך לצרוח כמו דיאנתוני על כל העולם ואחותו אבל כן להפעיל לחץ על השופטים וגם על שחקנים שלו. נרס ללא ספק מאמן מגרש הרבה יותר טוב בכל האספקטים האלה ואולי הוא פחות טוב בהכנה, אינני יודע. התגובות של נרס הן כמו רפלקס, הוא השחקן השישי של טורונטו. הוא לא יכול לשחק במקום השחקנים כשהם מפשלים אבל כמו שמנחם על מאמן טוב, הוא צריך להראות להם במגרש במעשים שהוא נותן להם גב עד הסוף.
לגמרי מסכים שאף מאמן לא מושלם ושאין כרגע אלתרנטיבה ראויה לסטיבנס, אני רק רוצה שהוא יתפתח למשהו יותר טוב ממה שהוא היום במגרש ואני כועס שהוא לא ממצה, לדעתי, את הפוטנציאל.
בכל מקרה אני רוצה שיצליח והבטחתי שאוכל כובע אם יצליח לקחת אליפות עם הסלטיקס. אם נרס הטירון הצליח אז גם הוא יכול…

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 13:16:23

סליחה על שגיעות הקטיו אבל הראש בעניין אחר.

עידו גילרי
04/09/2020 13:17:55

הפוטנציאל של מי של אחד שעד לא מזמן היה אצלך עיוור חסר תקנה והשני שהיה הססן שבחיים לא יהיה שחקן מוביל?
פתאום יש שם פוטנציאל אליפות שסטיבנס לא ממצה?
כשהשחקנים של נרס מפשלים זה הסדר אבל כשהסלטיקס לא מבצעים זה על סטיבנס….
העיקר שאתה מדבר על התלהמות.

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 14:05:25

אתה עם הסילוף והגישה השלילית, שאלת פעם את עצמך ממה זה נובע?
אור, ואתה שאלת את עצמך ממה זה נובע?

עידו גילרי
04/09/2020 14:08:25

איזה סילוף? זה דברים שאתה אמרת. ואתה מעז לדבר על גישה שלילית עם ההכפשות שזרקת כאן בלי להתנצל?
אפשר לחשוב שהגישה שלך חיובית. אתה פעם אחר פעם מחפש על מי להפיל את האשמה.

etayle
etayle
04/09/2020 14:09:57

עזוב את מה שהד"ר אמר.
אתה לא מסכחם שהחמישייה של בוסטון איכותית משל טורונטו?

עידו גילרי
04/09/2020 18:57:45
Reply to  etayle

ברור.

etayle
etayle
04/09/2020 14:07:52
Reply to  אור

+1
שניהם נהדרים, ונרס יותר טוב בטיפה(במיוחד בזמן משחק). לא צריך הכל ב0 ו1, גם סטיבנס טועה, ויש דברים שאפשר להאיר בהתנהלות שלו.

FAN
FAN
04/09/2020 13:30:11

לא הספקנו להתאושש מהמשחק המטורף מאתמול וכבר ממשיכים #2

Zivke
Zivke
04/09/2020 14:07:44

תודה על הסיקור! הלוואי שטורונטו ינצחו את משחק 4 פשוט כי לא בא לי שזה יגמר כ"כ מהר

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

בתזמון מושלם כדי להראות את רמת החיבור שלה למציאות, EA מוציאה את הכותר החדש בסדרה – NBA 2K21.
והפעם, הם מבטיחים עוד הרבה יותר מאותו הדבר, פי כמה יותר להתעלם מתלונות השחקנים והרבה יותר אנימציית זיעה שתיראה טוב בטריילרים.
רגע, על איזה ליגה אתם מדברים פה בתגובות? אנחנו כבר ב-2021, חבר'ה. להתקדם.

etayle
etayle
04/09/2020 14:31:29

אני חושב ש2k לא מפותח על ידי EA. כל השאר מסכים לגמרי.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  etayle

אה, בלופ. צודק לגמרי. זה של Visual Concepts.
לא יודע איך יצא שחשבתי לרגע אחרת. EA גרועים, אבל עוד יותר.

thejanitor
thejanitor
04/09/2020 14:59:30

כן אזורית לא אזורית, אננובי עבר מצד לצד, טייטום הרים יד לאויר לסמן לחבריו ונשאר להסתכל על אויר מחפש מישהו לשמור עליו ולא מוצא

מנחם לס
04/09/2020 17:24:25

fכתבתי בתגובות: השלשה לקחה מנגיעה בכדור ועד שיחרורו לפחות 2-2.5 שניות, ולא חצי שנייה, והערב יקרה ליוסטון בדיוק מה שקרה לדנבר: לא יהיה להם כוח, או חשק לשחק. הם יותר מדי עייפים פיזית ומנטלית מ-OKC.

שחר אלוני
04/09/2020 18:13:29

בוסטון די שמטו את המשחק ב 2 דקות האחרונות, היו להם כמה התקפות מבוזבזות. השמירה בסוף היתה לקויה, היה עדיף אישית. מה שכן, האסיסט בסוף של קמבה היה מדהים.
קליפרס היה צפוי שיביסו את דנבר המותשת, נראה אם יצליחו לעשות 1-1 או 2-2 , זה הישג מצוין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שטפשי וזה לא פעם ראשונה וכבר אמרו לי שאין חוק נגד זה למה לעזאזל יש שומר על מוציא החוץ ב0.5 שניות???? זה לא שהוא יספיק לקבל את הכדור. זה בושה של מאמנים וזה לא פעם ראשונה שזה קורה לא עדיף יתרון של שחקן על המגרש??
פעם חשבתי יש חוק או משהו נגד זה ושחייב שומר על מוציא החוץ כדי לא לתת יתרון להגנה אבל אז נאמר לי שאין חוק כזה וגיליתי שיש פשוט מאמנים מפגרים!!!!
למה טאקו פול בכלל נכנס להפריע ללאורי? תן לו להוציא חוץ בכיף תשמור עם שחקן עודף את ה4 האחרים יש 0.5 שניות!
אז זה על סטיבנס ורזי צודק.
אבל גם טייטום נרדם למרות שבראון אמר שזה הוא שנרדם לא יודע אז גם לשחקנים יש חלק אפילו גדול משל סטיבנס מצטער דבר כזה לא אמור לקרות…

וניל טרופי
וניל טרופי
04/09/2020 18:22:10

תודה על הסיקור, השלשה של אנונובי אכן עשתה גלים. בדרך כלל אני מעריך את סטיבנס, אבל אתמול הוא טעה בגדול, שאפשר בכלל לטורונטו להגיע לאפשרות של הכרעה. בכלל היה נראה שבוסטון נותנים את המשחק מתנה משך כל המשחק. במשך שתים או שלוש התקפות לפני הדאנק של תייס, בוסטון הלכו על שלשות לא מחויבות מציאות, ובמקום ללכת על שתי נקודות בטוחות קמבה החליט להכריע בשלשה, שכמובן הוחטאה. לא הבנתי למה בוסטון לא הלכו על שלשה בשניה האחרונה, ובמקרה של החטאה היו הולכים להארכה במצב שגם לאורי וגם ואן וליט עם חמש!!! עבירות. טורונטו לא היו יוצאים מזה בחיים. אם העדפת זריקות משלוש קודם, למה לא תמשיך עד סוף הזמן החוקי בזה? השלשה של אנונובי זה רק סוף הטעויות של סטיבנס. בקיצור ציון לא משהו אתמול. טייטום חייב להכנס למשחקים בכוח, וזה אינטרס של בוסטון שהוא יקלע הרבה. ברגע שהוא נכנס לסלאמפ כמו אתמול, צריך לעשות מעשה קובי ולתת לו לזרוק עוד עשר פעמים עד שהוא נכנס לזון. גנטלמן סוויפ כנראה.

דוקטור רזי הופמן
04/09/2020 19:17:07

עזוב, לא תשכנע מי שמשוכנע אחרת.
מצד שני בשני המשחקים הראשונים אולי ראינו ניצני שינוי בסטיבנס. מקווה שהמכה שקיבל במשחק הזה תעיר אותו.

shadow
shadow
04/09/2020 22:51:02

אתה ברצינות חושב שהיה אפשר לתזמן 0.5 שניות? אתה באמת חושב שוולקר תכנן את המסירה הזו לשתיים? הוא דווקא עמד על השלוש אבל סגרו אותו יפה הוא כמעט איבד אבל בסוף מצא את הפירצה עם מסירה גאונית.
אולי סטיבנס היה צריך לצעוק לו "חכה חצי שניה" 😅😅🤦‍♂️.
בטח גם פופ טעה בזמנו כשלא הצליח למנוע מפישר לזרוק בסיבוב ב 0.4 שניות.
יש פה מקריות גבוהה שבוודאי שאי אפשר להסיק ממנה כלום על סטיבנס.